dissabte, 2 de febrer del 2008

S'admeten propostes

A partir d'avui comença una nova etapa en aquest blog.

Veient últimanent com fulminen programes mítics per a la televisió (a banda de si és encertat o no de fer-ho), com és el Tomate, no estic disposat que el meu blog entri en crisi i que per tant desaparegui sense preavís.

He decidit renovar-lo. En només una setmana de vida, el meu blog patirà un canvi d'estratègia a l'hora de publicar articles. A partir d'ara cada setmana estarà dedicada a un sol tema i durant aquests set dies només s'hi admetran escrits que segueixin aquesta temàtica prefrixada.

Hi haurà temes ben diversos. Una setmana estarà dedicada a la televisió, una altra al cinema, una altra als llibres, una altra a passions i reflexions personals... i així fins que me'n cansi i torni a renovar el blog.

Evidentment que acceptaré propostes a l'hora d'escollir els temes. M'agradarà saber que esteu interessats a tractar uns temes més que uns altres. S'admeten idees. Des d'avui mateix en podeu proposar tantes com volgueu. Us ho agrairé perquè m'ajudareu a fer un blog més amè i també em donareu l'oportunitat de trobar els gustos dels uns i dels altres.

En fi... Aquí s'acaba l'article d'avui. Dilluns tornaré amb un tema per a la setmana.

Fins aleshores, salut!

3 comentaris:

Viure el món ha dit...

Uuummmhhh... està ben pensat això de les temàtiques setmanals. Espero que ja tinguis força temes pensats, perquè ara mateix a mi no se m'acut res per proposar-te...

Ei, una altra cosa, no comparis el teu blog amb el Tomate! Allò és un programa-escombraries, insultant, merda pura (almenys a parer meu), i no ha desaparegut d'un dia per l'altre, tinc entès que van anunciar que plegaven (vaja, que els feien plegar perquè l'audiència baixava i allò cada vegada resultava més denigrant) amb prou dies d'antel·lació com perquè se n'hagi parlat a tot arreu, i per tenir temps de llençar en aquests últimes dies els últims "bombazos", y poder dar que hablar.

Bé, doncs això, que ara no se m'acut cap tema que m'agradaria que tractessis, i que almenys per ara el teu blog no és cap Tomate.

Ciao!

-Alima-

Quatre pedres ha dit...

Entenc les persones que no puguin suportar el Tomate. Jo personalment em declaro defensor del programa perquè hem estat molts els que l'hem vist gairebé cada tarda i que segur que el trobarem a faltar...

La manera d'eliminar-lo no ha estat la més justa: un programa que farà d'aquí a un mes cinc anys d'emissió no és normal que el treguin d'una manera tan sobtada. Van dir que el suprimirien quatre dies abans...

Diuen que el Tomate desapareix perquè un alt càrrec del país ha fet una trucada al Berlusconi (amo de Telecinco) suggerint la seva retirada. I aquest alt càrrec, diuen, és el rei.

Si això és cert, a banda que ens agradi el programa o no, seria denigrant i hauríem de donar pas a una nova censura.

Ah, per als qui diuen que la teleporqueria morirà amb la mort del Tomate: Estan molt equivocats.

Anònim ha dit...

La teleporqueria inclou totes les novel·les tipus: "Antonio José Fernando, te quiero", no??

Doncs la telebasura no morirà amb el Tómate!!