dilluns, 18 de febrer del 2008

Temors i manies

Les persones estem carregades de punyetes. Entre els que conec i jo mateix podríem escriure tranquil·lament tot un llibre de temors i de manies.


Per què temors i manies i no pas temors, per una banda, i manies, per l'altra?

El cas és que els temors acostumen a aparèixer quan una cosa ens fa mania i aleshores fem esforços per mantenir-la ben allunyada de nosaltres i és quan s'esdevé la por. I amb les manies passa el mateix: sovint acabem odiant una cosa perquè abans que res ens fa por, i la por, com sabem, ho supera tot.


Així doncs, com que obrim una nova setmana, estrenem tema: Temors i manies.


Recordo que en podeu proposar tants com vulgueu. Animeu-vos'hi!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Per mi és temors, per una banda, i manies per una altra...

Les manies són coses com: m'agrada més escriure amb un boli blau que un negre. I els temors són coses com: em fan por les aranyes...

No ho sé, obrim debat sobre el tema!!! Contesteu!

- Amneris -

Quatre pedres ha dit...

jajajaja M'agraden els debats, tot i que aquest cop no sé si era pas la intenció!

El cas és que els articles que tinc preparats per al llarg de la setmana tenen una cosa en comú: que són manies incitades per un temor... Espero que us agradin!

Anònim ha dit...

JUUUUU U________U JUUUUU

Vale, mai més faré debat!


- Amneris -

Quatre pedres ha dit...

Ja... Hem de fomentar més debat! Més participació i més de tot!!! No desistirem! Ho tornarem a intentar més endavant!!