dilluns, 23 de juny del 2008

Tres somnis

Tinc un somni: vull arribar a una estrella.


Vull pujar-hi perquè des d'allà dalt ho podria contemplar tot d'amagat. Des d'allà dalt el vent em donaria cops suaus a la cara i la llum seria brillant, més brillant que un ull de vidre. I els ocells em xiuxiuejarien sense por que la vida és bonica fins i tot quan no ho sembla.


Tinc un altre somni: vull volar.


Quan era petit ja ho deia, que volia volar. Volia ser, com ara, un ocell, per no haver d'esperar que algú altre em xiuxiuejés que la vida és bonica, perquè essent un ocell ja ho sabria i seria sempre feliç.


Tinc un tercer somni: vull arribar a una estrella volant.


D'aquesta manera mato dos ocells d'un sol tret.


I encara em queda un altre somni: no vull rebre més trucades de companyies telefòniques que em proposin les millors ofertes d'internet. Avui n'he rebut tres en menys de dues hores. A la tercera, quan la meva paciència s'havia esgotat, s'ha produït la següent conversa:


-TELEOPERADORA: Hola, mi nombre és XXX. Le llamo de ya.com, ¿podría decirme si tiene línea de internet en su casa?

-JO: Sí...
-TELEOPERADORA: Y ¿de qué compañía es?
-JO: Telefónica!
-TELEOPERADORA: Pues desde ya.com le ofrecemos una oferta mejor que la que ya tiene...
-JO: Ah, no, no. No me interesa...
-TELEOPERADORA: Pero si aún no le he dicho la oferta de ya.com... ¿no la quiere escuchar?
-JO: Es que no em interesa. Esta es la tercera oferta que recibo hoy y estoy cansado. Lo siento.
-TELEOPERADORA: De acuerdo, adiós.
-JO: Déu.


Em temo que he estat una mica antipàtic...

3 comentaris:

Viure el món ha dit...

Antipàtic?? Jo hauria penjat el telèfon sense dir-li de quina companyia sóc!!!

-Alima-

Anònim ha dit...

Qué pesao!!!!!

Jo perquè no em donin la tabarra... també puc ser molt estúpida!

Després et sents una mica malament però és que són molt pesadets!

- Amneris -

Anònim ha dit...

Doncs a mi em sembla perfecte la reacció que has tingut. Si no ho fas així no hi ha manera de fer-los callar!
Jo, sempre que rebo aquest tipus de trucades, penjo directament sense dir res, això si que és ser antipàtic!
ttm
muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
-ninu 2-