dimecres, 25 de juny del 2008

Avui sí que no dic res

Quatre pedres hi ha al carrer. Jo les sé comptar molt bé...


Quant de temps feia que no la cantava!


Canviant de tema.


Estic cansat que cada cop que obro el Word i començo a escriure, em subratlli les paraules de color vermell perquè no me les reconegui. Em fa ràbia perquè més de mil vegades he seleccionat el català com a idioma predeterminat! Ja no sé què fer. Em passava també quan tenia l'altre ordinador... O bé ho faig malament o bé els meus pc's em prenen el pèl.


Avui us penjo una cançó que m'agrada molt. Que us agradi molt a vosaltres també!





3 comentaris:

Anònim ha dit...

Wola! La cançó és mona i el cantant tampoc no està malament.

I, sí, suposo que encara existeixen les coses imposibles però més que per amor, potser és pq la vida sap alguna cosa que nosaltres no sabem.

- Amneris -


PD: GRÀCIES per tants bons moments (qui m'ha d'entendre, ho entendrà)!!

Viure el món ha dit...

Realment hi ha entrades que em sorprenen, i aquesta n'és una. La relació entre el títol, el contingut del text i la cançó... no sé... potser el corrector del Word s'hauria d'enamorar i així fer un impossible: no dir res.

En fi...

Ciao!

-Alima-

Anònim ha dit...

El corrector del word enamorat...

Seria curiós sí, moooolt curiós!

- Amneris -