dissabte, 14 de juny del 2008

Juanca de Bram Stoker

Ahir es va donar el tret de sortida de la Expo Zaragoza 2008. Seran tres mesos amb activitats que giraran al voltant de l'aigua i del seu ús.


Em venia de gust de veure l'acte d'inauguració. I, de la mateixa manera vaig fer fa uns anys per al Fòrum de les Cultures de Barcelona (algú el recordava encara??), em vaig empassar tots els discursos de benvinguda i d'agraïments. Fins i tot vaig aguantar un d'un tio que no entenia quan parlava perquè ho feia en francès (i és que TVE no va posar un traductor!).


Bé, tot molt bonic. Els pabellons dels països presentats, la Torre de l'Aigua, que es convertirà en el far de l'Ebre gràcies a la il·lumanció de l'edifici durant la nit, les activitats lúdiques de l'exposició, i moltes més coses que són chachi piruli.


Però... digueu-me estrany, sempre estic pendent de tot, i qualsevol detall o cosa que em cridi l'atenció em queda més marcada a la memòria que no pas els discursets presumptament inesperats d'alguns dels convidats, (bla bla bla... he perdut el fil de la frase) em vaig fixar en una cosa tan ximple com el pentinat del nostre Rei.


Venia de fer una becaina al cotxe oficial?


La pinta li havia caigut al riu Ebre?


La reina li havia clavat una bufa per mal comportament?


O... havia estat la Letizia qui li havia fotut una castanya?


No sé, no sé... Moltes preguntes i totes possibles respostes. Que no sabeu encara què vull dir? Tranquils, aquí ho teniu:




Aii.. esos pelillos de ratita!! Doncs bé... quan el vaig veure per primer cop, vaig començar a cridar a ma mare perquè no es podia perdre una cosa de tal envergadura.


M'accepteu un "parecido razonable"...?







En el moment de les fotografies del rei (és el que va vestit amb un trajo fosc), la família reial i la resta de personalitats firmaven el llibre d'honor de la Expo. Quan el rei ha acabat de signar i s'ha aixecat de la cadira, algú li ha dit dissimuladament que es passés la mà pel cap i que es pentinés una mica... I aleshores ell, molt natural, s'ha passat les dues mans pel cap com si estigués a punt de fer un badall matiner... Si és que tenim un rei més campechano!


Si voleu veure el video sencer aquí el teniu (mireu-lo a partir del minut 00:40). Apa, a ser feliços!

REI ACABAT DE LLEVAR




5 comentaris:

Anònim ha dit...

Rei, que n'ets de cruel xD (i realista).

Viure el món ha dit...

Jajajajajajajajajajajajaja que booooooo. Ufff doncs jo de l'expo només vaig veure el trosset que van donar al telenotícies, res més. Jajajajajajajajajaja però si ho arribo a saber, ho miro només pels pelillos de ratita XDDDDDDDD

Petons!

-Alima-

Anònim ha dit...

XDDDDDDDDDDDD

Ai, que em pixaré!!! XDDDD

Doncs jo no vaig mirar res de la expo "porqué estaba ocupada en otros menesteres..."

Deunidó, ja vas fer bé de cridar a ta mare perquè precensiés una cosa de tal EnVergaDura (aquesta paraula... té quelcom d'extrany no?)

S'apropa Sant Joan, no volia perdre l'oportunitat de dir-ho...

- Amneris -

Quatre pedres ha dit...

Avui he descobert que el rei portava els cabells així de volats perquè abans d'entrar en aquesta sala per firmar, havia estat a l'exterior damunt d'una tribuna amb l'himne espanyol de fons i amb el vent de cara (i de calba!).

Petons!

Anònim ha dit...

XDDDDDDDDDD

Llavors li hem de donar les culpes al vent, és clar!!

XDDDDDDDDDDD

El vent, però, a vegades pot ser un gran estilista (no hem podia estar de dir-ho...)!!!

- Amneris -