dilluns, 9 de juny del 2008

Silenci

Què us produeix la paraula silenci? Us anima? Us entristeix? Us incomoda? Us deixa indiferents?


No vull saber què us provoca el silenci; vull saber què sentiu amb la paraula silenci. Res més.


Potser he fet trampa, però, per fer aq1uest article, he imaginat primer una situació i he cercat una paraula que li anés bé. I aquesta paraula ha estat silenci.


El que em produeix és:


Els dos al llit abraçats sense adonar-se que el temps passa al seu voltant que hi ha sorolls que no senten perquè han decidit no sentir-los que els dos cossos formen un cos només que la tranquil·litat ho envaeix tot perquè tot sembla perfecte i plàcid perquè no hi ha res que els pugui separar res que pugui convertir llur escalfor en fredor res que sigui cruel


Això és el que em produeix la paraula silenci... Una situació harmoniosa on els signes de puntuació no hi tenen cabuda.


Molta felicitat.

3 comentaris:

Viure el món ha dit...

Silenci... jo. El que em manca. La buidor. Els signes de puntuació. Ganes de ressurrecció. Jo.

-Alima-

PD: gràcies per treure allò de les lletres identificadores.

Anònim ha dit...

(...)

Anònim ha dit...

Jo vaig fer aquesta pregunta a certes personetes que no saben callar i la veritat és que em van sorprendre molt!

Per mi silenci sóc jo, sentir-me i escoltar-me, és quelcom que fa molt de temps que no tinc: silenci. És restar completament desert per omplir-te més que mai. Silenci, un altre cop, torno a ser jo.

- Amneris -

PD: em sap greu que aquest comentari s'hagi acabat assemblant tant al de l'Alima. No ho he fet expressament.

- Amneris -