dimarts, 17 de juny del 2008

Juanca vs. Fidel*

Uhm... Em deixeu ser una mica dolent?


Amb quina de les dues caigudes us quedeu?


Amb la del Fidelito de mi corasón...




o amb la del Juanca I de España...





Sigui com sigui, el que resulta més graciós d'aquests dos vídeos són les similituds que s'estableixen:

-Ambdós personatges són (bé, un "era") caps d'estat que no han estat escollits democràticament pel poble.


-La caiguda es produeix després d'un discurs (afortunadament el del rei no havia durat més de cinc hores...)


-Els dos líders ensopeguen amb un esglaó, que segurament havia estat dissenyat, d'una banda, per un capitalista i, per l'altra, per un republicà.


-En fotre's de morros a terra, es produeix tota una pinya de gent al voltant dels caiguts.


-Per mostrar el seu afecte, el públic present exclata en una ovació.



Per a mi la millor caiguda és la primera. Que per què? Perquè el Fidel quan cau a terra, s'espatxurra de tal manera que sembla un ninot de goma...


Aix... que bonic tot.


*Aquest article ha estat inspirat per una persona aliena a aquest blog, és a dir, que no me l'he inventat jo. Les coses clares. Per això: gràcies.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

jajajaja M'ha fet molta gràcia aquest article xD jo tb em quedo amb la primera caiguda xDDDDDDDDDDDDD

Viure el món ha dit...

Jajajajajaja La veritat és que Fidelito se hiso daño eh... es va trencar algun huesito, si no recordo malament. A més es veu que ell se'n va adonar de seguida, porque es médico, no?? Bueno, matasanos, mai millor dit en el seu cas. Al Juanca és que l'agafen al vol XDDDDDDD

-Alima-

PD: Us heu fixat que els dos terres són d'un color com beige?? Eso está hecho a posta.

Anònim ha dit...

XDDDDDDDDDD

La caiguda del Juanca no la vaig veure en directe però quan me'n vaig assabentar vaig encendre el pc a corre-cuita i vaig posar el youtube... És com els anuncis de la Mastercard:
1.assabentar-te de la caiguda mentre fas un café: 2 euros
2. arribar a casa per poder-la veure: una picada a la t-10
3. encendre l'ordinador i posar el youtube: 1 euro (la llum i tota la mandanga...)
4. veure com tropessa algú, en aquest cas en Juanca: NO TÉ PREU!

Home, jo em quedo amb la primera, va ser espectacular...

No us sembla que qui és capitalista o republicà no és exactament qui ha fet les escales, sinó les escales en si mateixes!! És com un atemptat de les escales.

En fi, en realitat em sap greu per ells perquè es deu passar una vergonya que t'hi cagues! I el Fidelito, a sobre, es va fer força mal.

Ei, sóc jo? Si és que sí: de res, no es mereixen... Si és que no: he fotut la cama fins a l'aixella XDDDD

- Amneris -

el dimoni esbotzegat ha dit...

Cristian, t'ha enganxat el brot castellanitzant de la parla en català, eh?

A mi em fan molta gràcia tots dos... És que, no sabria dir quin dels dos fa més llàstima. La manera de caure del Fidelito és molt "pim, pam, pum!"; en un tres i no res ja és a terra. En Juanca, en canvi, té més ploma; fa com una mena de ball, és una poesia en imatge. Deu haver llegit molta Rodoreda per caure així. xD

Jordi

Quatre pedres ha dit...

Veig que tots coincidiu a dir que entre la caiguda del Fidel i la del rei la millor és la primera! Perfecte! Per a mi també és la més espectacular i la que fa més gràcia!


En fi, en properes actualitzacions us tornaré a demanar la vostra opinió... Tot arribarà.


Gràcies!!


PD: Sí, Amneris, em referia a tu!! Ciao!!