divendres, 28 de març del 2008

Setmana Santa passada

Estic cansat de tanta feina. Aquesta Setmana Santa passafa havia de ser per relaxar-me (encara més) i per poder sortir una mica amb les amigues.


Doncs no. Ni m'he relaxat ni he pogut sortir.


Encara aquests dies estic acabant la feina que em van posar. Sobretot he hagut de fer coses sobre literatura catalana medieval. Havia de fer quatre resums de quatre lectures sobre Lo somni de Bernat Metge i, a més, cinc preguntes més per a l'avaluació continuada.


És una tocada immensa de collons que el Pla Bolonya sigui així. D'acord, abans no teníem gaire feina els que estudiem Filologia. Però es que ara tenim assignatures que si ens mirem el nombre de crèdits que val, no surt a compte de fer-la, però, clar, si no què agafem?


Bé, avui tocava fer una petita reflexió sobre el ridícul, horrorós, absurd i tocanassos Pla Bolonya.


Una abraçada ben forta per als que esteu patint com jo les conseqüències d'aquest nou sistema.


2 comentaris:

Viure el món ha dit...

Abraçades i ànims per a tots. La veritat és que estic més de vacances quan tenim classe que durant els dies festius, no tenim tanta feina, només el dia a dia, i no aquestes piles d'exercicis i de lectures. No surt a compte tenir vacances!

-Alima-

Quatre pedres ha dit...

Tens tota la raó!!! Jo també he tingut més feina aquests dies que quan estic fent classe! Haurem de pensar que millor tenir les vacances ben lluny!