dijous, 13 de març del 2008

Profundament

El meu moment de més inspiració és quan estic ajagut a la banyera. Tinc per costum (i sé que no és un bon costum) d’omplir-la força. Sóc conscient que és malbaratar l’aigua, però em relaxa...


Quan l’aigua em cau a sobre em vénen al cap les idees més boges que es poden imaginar...


Quan no tinc temps i m’he de dutxar molt ràpidament, m’ho passo malament perquè quan sóc a la banyera m’agrada sentir que el temps passa a poc a poc. De vegades em poso música i canto; d’altres em poso dret i deixo que l’aigua em caigui al damunt; o m’estiro i moc les mans per sentir el sorollet de l’aigua.


Enfonso el cap i deixo fora de l’aigua només el nas i la boca. Aleshores em quedo quiet i escolto el meu cor. El sento com si arribés a cada extrem del meu cos. Cada batec és un cop sec que fa eco dins meu. És una sensació molt bonica...


També m’agrada estirar-me, posar les mans damunt de la panxa, treure les cames de l’aigua i quedar-me ben quiet. M’espero fins que l’aigua reposa. Aleshores respiro molt pausadament i al final l’aigua s’acaba movent al ritme de la meva respiració i arrossega el meu cos amb passos lents.




3 comentaris:

Viure el món ha dit...

Jo fa molt que no em banyo amb la banyera plena... primer perquè em sento culpable, i segon perquè no acostumo a tenir temps. Quan tinc temps em sento culpable, per tant, no em banyo, em dutxo, però tot i així m'agrada tant posar-me sota el raig d'aigua i estar-m'hi estona, sentint l'aigua calentona a la pell, que n'acabo gastant molta :S

-Alima-

Quatre pedres ha dit...

Sí, el cas és que jo també m'hauria de sentir culpable, i reconec que normalment quan m'estic banyant penso: para l'aixeta! Però és que s'hi està tan bé...

A veure si anem algun dia a un balneari, que allà ja hi ha banyeres plenes! jajajaj

Ciao!!

Viure el món ha dit...

Jajajajajaja doncs sí, hem d'anar a un balneari! Te tomo la palabra eh!!

-Alima-