dimecres, 2 d’abril del 2008

Finalment Florència

Finalment, si no hi ha cap canvi d'última hora, sí que marxaré d'Erasmus el curs vinent.


Marxaré a Florència, a la Università degli studi di Firenze, on espero poder passar-m'ho molt bé, aprendre a parlar definitivament l'italià i, sobretot, viure noves experiències.


Em fa por perquè, com ja sabeu, sóc massa poruc. M'espanto només de pensar com me les arreglaré per preparar-me el dinar i el sopar, per rentar la roba, per tenir el pis ben polit jo solet...


El pis... Aquest és un altre gran problema! Pel poc que ens han explicat, em penso que m'hauré de buscar la vida a l'hora de buscar un lloc per viure. Si no vaig entendre malament, la universitat de Florència no té cap residència pròpia d'estudiants, o sigui que em veig vivint sota el Ponte Vechio!


Si finalment he de viure sota un pont ho tindré magre amb les visites. Ja hi ha persones que s'han apuntat per venir! I jo encantadíssim! Rebré tothom amb els braços oberts. El problema és que, encara que em diuen que si vénen no tenen per què tenir cap problema per allotjar-se a casa meva, la possibilitat o no de poder dormir on jo visqui no dependrà de mi, perquè segurament em tocarà viure amb un altre estudiant (o altres estudiants)...


De moment, però, no pensem en aquestes coses. Ara el que cal és assumir que m'estaré cinc mesos sol i que, com a home que ja començo a ser, hauré d'aprendre a espavilar-me sense l'ajut de ningú.


En fi... Ara per ara les maletes no les he de començar a preparar, perquè no marxo fins al febrer de l'any que ve, però el que sí que he de preparar és un bon fons bancari. O sigui que aquest estiu em tocarà pencar com un campió...


Vida cruel!

4 comentaris:

Viure el món ha dit...

Eiiii Fireeeeenzeeee!!! Certament, el problema del lloc on viure és greu XDD però vaja, alguna cosa trobarem, tant tu d'aquí a un any, com jo d'aquí a... mig any!!! Ufff, se'm posen els pèls de punta només de pensar que d'aquí a un any ja hauré tornat. Ja hauré tornaaat!!! Que fuerte. Ja ho sabeu, quan torni a ser aquí m'haureu de convidar a tot, perquè estaré més pelada que una rata depilada (ui que lleig que sona això, oi??) jajajajajajajaja

Baciiiiiii!!!

-Alima-

PD: ja saps què toca ara, no?? Preparació intensiva d'italià!!!

Quatre pedres ha dit...

Siiiiiiiiiiiii!! I el primer quadrimestre que tu hi seràs et faré una visita eh?? Així em fas una ruta de les coses més boniques per vieure i de tot!
El problema és que tu hi aniràs més a l'aventura, perquè vas només començar! Jo encara podré saber alguna coseta que em diguis tu...
No et fa por?

PD: Ui, sí! L'italià! Ja he començat amb el meu curs intensiu d'autoaprenentatge jajaja El que passa és que ja he començat amb els verbs irregulars i la teoria comença a complicar-se!!
Un petó!

Viure el món ha dit...

Jajajaja, però si és l'aventura el que em motiva!!! És massa avorrida la meva vida, avui, un canvi no li vindrà pas malament, i com més heavy i radical millor, a veure si em trec la pols de sobre i m'espavilo una mica, que m'ha de tocar l'aire (i si em toca alguna italiana, millor!). Serà una manera de posar-me a prova a mi mateixa; si me'n surto, d'aquesta, estaré preparada per... qui sap! Per tot!

Per descomptat que totes les visites seran molt ben rebudes (totes totes no, però les que no serien ben rebudes ja no s'atreviran a venir XDDD), i us ensenyaré tot el que faci falta (vaja, el que calgui del que conegui). Això sí, no vingueu quan hagin passat només 15 dies perquè probablement encara estaré més perduda que un pollastre entre lluços! Quan estigui preparada per rebre visites ja us avisaré XDDDD

I bé, per l'italià... tu vés fent, que te n'aniràs sortint. Ara bé, a més de l'autoaprenentge, jo si fos tu faria un curs intensiu a l'estiu en alguna escola, i algun curs més durant el primer quadrimestre del curs vinent, aprofitant que encara seràs per aquí. Així te l'enduràs fresc!

Ciao ciao!

-Alima-

Quatre pedres ha dit...

Ostres!! Et veig amb ganes d'aventura eh? T'hauré de dir a partir d'ara Alima Jones, i cantar el titirití-titirí!!
La veritat és que el més emocionant de l'Erasmus trobo que és justament això, el no saber on aniràs i què et trobaràs. Suposo que una mica de por és normal, però almenys és una por que no ens impenedeix d'anar-hi!
Amb l'italià: sí, a part d'aquest curs d'autoaprenentatge cutre que estigui fent, vull fer algun curset que em pugui ajudar més en alguna escola i el que faré segur és el curs intensiu que fan a la UB d'italià durant el quadrimestre primer.
En fi, a veure com surt tot plegat!!