divendres, 18 d’abril del 2008

Vull decidir per mi

Vull decidir per mi.

Em ve de gust de trobar la felicitat que molts han trobat, que jo vaig trobar i que molts i moltes vam perdre.


No em ve de gust d'haver d'estar pendent del que em diu l'anella d'una llauna. Si és una A, si és una F, si és una G, si és una P... No em ve de gust.


No em ve de gust sospirar pels carrers com si fos una ànima en pena. No em ve de gust.


No vull plorar de pena perquè ara no estic trist i perquè no em ve de gust tampoc.


Vull poder córrer pel carrer ballant i cridant, i que la gent no es tombi per mirar-me perquè ho trobi la cosa més normal del món.


Suposo que no vull quedar-me tancat a casa perquè així no se'm clavaran les parets. Suposo que no em ve de gust.


Puc viure com jo vull i ho faré. Em ve de gust. Tots ho mereixem.


No em ve de gust d'amagar que una persona és important per a mi per ajudar-me i fer-me costat.


No em vull convertir en un ranci que només mira per a ell. Vull dir-vos que us estimo quan toca, quan cal i quan em ve de gust.


Una abraçada. Us estimo.





--Deixem-nos de demanar disculpes per coses que mai no hem fet. La vida és curta!--





4 comentaris:

Anònim ha dit...

I jo també T'ESTIMO!!

Viure el món ha dit...

Ummmh jo també vull viure!!! Sabeu què anava pensant ahir pel carrer??? Jajajajajaja Estoy ida de la tetera, veréis...

Anava pensant que aniria a Florència, que m'enamoraria d'una italiana, que la italiana s'enamoraria de mi, i que abans de tornar a Barcelona ens n'aniríem totes dues una setmana a Puerto Rico!!! Jajajajajajaja Encara em pregunto perquè mentre tornava d'italià, després de fer un examen, a quarts de deu de la nit, em vaig posar a pensar en això XDDDD El millor és que al febrer tornen les classes, i és clar, jo que em planto a la uni tota morena en ple hivern i cantant Nos vamos a Puerto Rico papito!!! XDDDDD

(Ara mateix, havent escrit tot això, em pregunto si he fet bé, perquè qualsevol que ho llegeixi es pensarà que sóc... :s Vés a saber què pensarà!)

Mi mente necesita urgentemente un periodo de vacaciones... es nota?

-Alima-

Anònim ha dit...

Jo tb necessito unes vacances, unes d'aquelles en què hi ha quelcom que t'ho fa oblidar tot. Vull oblidar la vida!

- Amneris -

Quatre pedres ha dit...

Ui, ui, ui, ALima, et veig amb moltes ganes d'anar a Florència eh? XD Espero que si, en el cas que coneguis una italiana i que la cosa prosperi, ens la presentis eh??

I a tu, Amneris, com t'he dit moltes vegades, a la vida hi ha moments bons i de dolents. Potser ara t'ha tocat viure els pitjors, però amb paciència has d'esperar que arribin els bons temps, que segur que ja no trigaran gaire.

Un petonet a les dues!