dimecres, 9 d’abril del 2008

Ehem ehem

M'agrada molestar i més, si és possible, a un professor que no em cau bé.


Avui a l'assignatura de Literatura Medieval Espanyola, el professor ha portat un noi que ens ha fet una conferència sobre la matèria artúrica.


La conferència en qüestió ha estat bastant avorrida. El noi era molt simpàtic i tot el que vulgueu, però el pobre no ha sabut triar la part més interessant del cicle artúric, i estàvem tots a classe morts de fàstic.


El nostre professor s'ha assegut a la tarima de cara a nosaltres i al costat tenia el noi que ens estava fent l'explicació. El professor ha agafat una cadira d'aquelles de cuir i ha començat a escoltar la conferència amb moltes ganes, però...


Però tothom té un punt feble i l'avorriment, si és molt, és doble avorriment!


Durant la conferència, la companya que tenia al costat m'ha fet mirar el profe i l'he vist que estava amb el cap ajupit i feia esforços per mantenir oberts els ulls... Com que jo també m'estava morint de desesperació i necessitava fer alguna cosa per distreure'm, he tingut la genial temptació de voler molestar-lo.


Cada cop que notava que el professor tancava els ulls i que entrava en un son profund, jo feia ehem ehem, com si m'hagués agafat un atac de tos, i aleshores l'home obria els ulls i mirava cap a un cantó i altre per comprovar si algú se n'havia adonat.


I així unes quantes vegades! Ehem ehem, i ell es despertava!


La veritat és que, tot i incordiar el profe, la conferència no m'ha passat més ràpid... Aish!



7 comentaris:

Viure el món ha dit...

Ui si els profes es pensen que no els mirem, és que són ben innocents! Ho sabem tot, ho veiem tot, perquè si des de dalt de la tarima ells veuen tot el que fem a baix, des de baix nosaltres veiem tot lo de dalt XDDD!!! I massa coses que es veuen... lkjagwdlkgawdfñkjaghfñkuf

Jajaja, està bé això d'incordiar el profe, i més si no s'adona que ho fas XDD

-Alima-

PD: Només a tu se't podia acudir fer Medieval II, Crítica textual, això d'espanyola i el Tirant al mateix quadrimestre... moments d'ofuscació o és que ets així de massoca??

Anònim ha dit...

Ufff jo si fes això acabaria el quatrimestre amb una bala enmig del front (i no va de broma!!). Una altra possibilitat seria ofegada en un riu perquè m'hauria tirat del pont, desangnada per haver-me tallat les venes i... no se m'acut cap manera més de matar-me. Deu ser pq mai no he tingut la temptació de fer-ho!! XDDD

(Estic mig loca!)

Doncs, tornant al tema, pobres profes... a vegades els hi fem passar putes! Vegint-se les preguntes per les quals no tenen resposta, els ehem ehem, els atacs de risa incontrolables durant una explicació x, etc., etc., etc....

També volia dir que l'apreciació de l'Alima és molt encertada. Ells ho veuen tot (o no...) però nosaltres... Nosaltres tb vislumbren fins a l'últim detall [encara que a vegades no agradi gens jkfhjhkfjkfh (imitació alimera)]

Wenu, see you!!

- Amneris -

PD: necessito dormir!!

Quatre pedres ha dit...

Alima: Sí que ho veuen tot, sí! I ho senten! Vaig tenir una profe d'anglès que tenia una oïda més fina... Quan es tomabava a la pissarra, si parlaves, encara que estiguéssis al final de tot de l'aula, ella et sentia XD La seva hipòtesi era que les classes estaven dissenyades de tal manera que el professor sempre ho podia sentir tot. Deia que eren còncoves o una cosa així. Estava com un llum!


I a tu, Amneris, a la primera part missatge anterior t'he vist molt moixa! Espero que t'animis aviat.
De tant en tant els profes es mereixen una mica que els incordiem, però estic d'acord amb tu, Amneris, que de vegades som molt difícils de suportar jajajaja


PD: Sí que estava ofuscadet, sí, quan vaig triar quatre assignatures de lite per a un sol quadrimestre... Jo sempre he estat de lletres! Però va ser només durant una temporada (la em tocava preparar la matrícula) que pensava que estava passant una crisi i que de cop començava a agradar-me més la lite. Em vaig equivocar!!

Viure el món ha dit...

Sí sí, però és que a més les quatre literatures que fas són de medieval, xaval!!! Que dius, home, si fos variadet, no et dic que no, però si és que deus fer el mateix a totes quatre, si fa no fa!!! Quines ocurrències... Jo afortunadament ho tinc prou variat: dues de literatura i tres de lingüística ben diferents entre elles! Jajajaja, així acabo, que massa vegades no sé on paro...

-Alima-

O_|_O ha dit...

Bones cuañaaaaao'!!
Només t'escric per saludar-te i dirte que si vols et convido a venir al meu blog que he fet amb moltisima dedicació. Aquesta última entrada es diu "Diario de...Merceditas".
Espero que passis per allà i em fiquis algun comentari dels teus (dels bons, eh!!!)Que la questió en concret s'ho mereix.

Petons d'aquesta "grumete"

Anònim ha dit...

No home, no! No és desànim, és una plasmació de la realitat!!

Per cert, ens alegrem de tornar-te a tenir amb nosaltres (vull dir a la nostra banda lingüística i que no hagis passat a la literària). Veus, jo aquest dubte no l'he tingut mai, encara!

- Amneris -

Viure el món ha dit...

Umfff jo de dubtes entre literatura i lingüística tampoc en tinc XDDD I mira que algunes assignatures de lingüística... et deixen bastant fins als c****** de tot plegat XDDD.

-Alima-