dissabte, 19 d’abril del 2008

El sol sortirà demà

--El sol sortirà demà. The sun will come out tomorrow.--


Sempre que dic que m'agrada la cançó Tomorrow, del musical Annie, la gent es fot a riure. Per què serà?


En fi, avui us parlaré de música.


Com segurament sabeu, i si no us ho dic ara, un dels meus grups preferits és Amaral.


És possible que durant aquests dies hàgiu tornat a sentir parlar d'aquest grup, després d'un llarg període de descans, perquè són ells els encarregats, com a saragossans orgullosos que són, de musicar la Expo Zaragoza 2008 amb la cançó Llegará la tormenta.




Doncs bé, avui, en una d'aquelles tardes en què he remenat tant com he pogut el Youtube, he descobert que Amaral també ha cantat, traduïdes del castellà, algunes de les seves cançons en italià.


Per si teniu curiositat de com sonen Sin ti no soy nada i Te necesito en italià, us deixo tot seguit els videos perquè els mireu i escolteu les cançons. Espero que us agradin!


Senza te sono niente (Senza te sono niente)




Di te ho bisogno (Te necesito)


3 comentaris:

Viure el món ha dit...

Oh no sabia que també cantessin en italià!! Jeje, només un apunt: han de perfeccionar les esses sonores i les vocals e i o obertes. Ho sento, em surt per defecte... XDDD Però m'ha agradat eh!! Em convenç més en castellà, però vaja, me gusta.

-Alima-

Anònim ha dit...

Jo tampoc no ho sabia i això que a mi m'agrada molt Amaral. Bé, ja me'n puc anar a dormir...

- Amneris -

PD: ho dic per això que diuen: "nunca te acostarás sin aprender una cosa más". Com ja l'he apresa, ja puc marxar a dormir.

Quatre pedres ha dit...

Veig que us han agradat les cançons! Me n'alegro!!!

Tens raó, Alima, que encara no diu les esses sonores. Jo també ho havia notat. Però allò de les vocals obertes i tancades ja és un altre món i a tant no arribo!!! Encara em queda molt per saber italià!!


Sí, Alima, és bonic saber que cada dia que passa ens serveix per aprendre alguna cosa nova, encara que sigui una cosa banal, com aquesta de les cançons en italià, però almenys ja és una cosa nova!!

Un petonet per a les dues!