divendres, 11 d’abril del 2008

A la cantonada

Segurament us semblarà una ximpleria això que ara us explicaré...


L'altre dia, quan caminava pel carrer amb una amiga, passàvem per un carrer que, al final de tot s'acabava perquè hi havia una cantonada i aleshores havies de girar.


A l'extrem de la cantonada que nosaltres vèiem, hi havia un gat blanc i negre que es llepava les potes amb molta tranquil·litat.


La meva amiga i jo avançàvem i quan vam arribar al final del carrer, de l'altra banda de la cantonada, va aparèixer un home que duia lligat un gos enorme.


El gat, en veure aquell gos tan pelut i tan gran, va fer un petit bot. Es va quedar rígid com una pedra mentre el gos li passsava a fregar.


El gos es va mirar el gat, i a aquest li van començar a tremolar les cames que feia un moment s'havia estat llepant.


Al contrari del que esperàvem la meva amiga i jo, el gos no va fer cap moviment violent cap al gat. Cap ni un. Va seguir caminant vora el seu amo com si no hagués vist res.


Aleshores, jo, que estava fascinat pel que acabava de veure, em vaig mirar la meva amiga i li vaig dir tot seriós:


-Si aquest gos fos un home, no seria homòfob...

4 comentaris:

Viure el món ha dit...

Ui al meu barri hi ha un home que té dos gossos negres (em penso que són cockers) i un gat blanc molt petitonet, i els passeja tots tres alhora, jajaja fan una gràcia!! De vegades veus l'home assegut en una terrasseta fent el vermut amb els tres animalons asseguts als seus peus súper tranquils.

-Alima-

Anònim ha dit...

Si estant acostumats al contacte amb els gats, els gossos no són tocacollons amb els companys felins. Jo conec una gent que tenen 2 o 3 gats i 3 o 4 gossos a casa i no es barallen entre ells. Ara que un dels gats sempre es passeja pel veïnat. Jo crec q està fins als ous de tant d'animal i va allà on ell és únic, normal!

- Amneris -

Anònim ha dit...

Ei nino! A veure si actualitzes, no? Necessito teca!!!

Quatre pedres ha dit...

Perdoneeeeeu!!

Veig que les dues penseu igual: que l'odi dels gossos als gats, si se sap ensenyar bé els animals, es pot evitar.
És bonic, quan ho veig a la tele, quan surten en una cistella un gatet i un gosset jugant!