diumenge, 27 de gener del 2008

¿Quieres conocerme?

He arribat a la conclusió que per ser barman de discoteca el menys important és servir bé les copes. L’essencial és estar com un tren amb lliteres, amb vagó restaurant i amb ganes de molta velocitat.


I és que no hi ha res millor per atreure consumidors que col·locar un bon monument d’home que et prepari el teu vodka amb llima. Els clients hi cauen com a mosques, i, creieu-me, ho dic jo, que hi he caigut...


L’altre dia vaig estar a l’Arena amb tres amigues i només en una nit vaig descobrir quatre tècniques per lligar:


SITUACIÓ 1: Se li acosta un noi per darrera a una de les meves amigues. No se sent gaire per la música...


-¿Quieres conocerme...?

-Perdona, ¿cómo dices?

-Que si me quieres conocer...

-Ah, no, gracias.


SITUACIÓ 2: A una altra de les meves amigues se li posa al darrera un d’aquells típics pelmes de discoteca que van cecs de beure. Cada cop se li acosta més. Finalment, la meva amiga decideix canviar-me el lloc.


SITUACIÓ 3: La tercera amiga en qüestió balla. Un home li va donant copets al cul dissimuladament. La meva amiga se’n cansa:


-Escolta, ja n’hi ha prou, de tocar-me el cul!

-No te toco el culo. Es que esto está muy estrecho...

-Eeem...


SITUACIÓ 4: Aquesta em va passar a mi. Ballo tranquil·lament. Un noi se m’acosta, em passa el braç pel coll i em diu:


-Le gustas a mi compañero...

-Ah...


En fi. Davant d’aquestes proposicions, els quatre vam seguir ballant com si res. Bé, potser amb moviments una mica més sexis després de la pujada d’autoestima i de les mirades furtives.


La carn és dèbil. Oh i tant.

15 comentaris:

Anònim ha dit...

Eeeehhhmmmm bueeeenoo jajajajaja L'autoestima... home, què vols que et digui, et puja una mica, però pujaria més si aquestes mosques colloneres sobadores fossin noies amb un cos tipus... Jolie, J. López; o potser no cal anar tan lluny, jo em conformaria que no fossin unos hombres grasientos y más salidos que un tren descarrilao, i sense vagó restaurant ni res. Jo flipava una estona, perquè pensava: a ver, verdad que yo no te sobo a ti, pues tu no me sobes a mi!!! I això que a mi em van assetjar poquet. Quieres conocerme? Doncs no!! Si et volgués conèixer ja t'hauria dit alguna cosa, no creus??

Asco, repelús enorme, aaahhhh!!!

Bé, ja ho he dit, jajajaja. M'ho vaig passar molt bé eh, però hauria estat bastant millor si no hagués hagut d'espantar les mosques.

Petons!!!

Quatre pedres ha dit...

jajajajaja Sí!!! Els trens que ens assatjaven estaven descarrilats! Que bo!!
Un altre dia tindràs el que et mereixes: una italiana ben sexi per tu només XD

Petonassos!!

Anònim ha dit...

Jajajaja, moltes gràcies, una de ben bellissima!!!
Ui, crec que t'has descuidat el primer assetjador, el que anava com una cuba, que se'm va abalançar, i quina por!! Jo tirant-me enrere fins que no vaig poder més perquè xocava, qué mal rato pasé! Aquell no era cosa de sobar dissimuladament, se'm va llançar a sobre directament :s

Ciao!

Quatre pedres ha dit...

Sí... he hagut de passar uns quants. Perquè si els hagués dit tots també hauria hagut d parlar del Mortadelo i Filemón!!! El tio calb amb ulleres de pasta i el baixet!

Anònim ha dit...

Ostres és veritat!!! jajajaja Bé, jo la parella de la TIA la incloc a les situacions 2 i 3mcfya perquè eren mooolt pelmes i perquè van sobar tot el que van poder. I quan passaves d'ells et fotien mala cara!! jajajaja

Anònim ha dit...

El meu primer comentari serà breu...:

NO PUC DEIXAR DE RIURE!!!!!!

Vale, a continuació, un de bo!

Anònim ha dit...

Ara sí, ara comento el tema!!

Doncs... mmmm... d'això... JAJAJA

A mi m'agradaria saber d'on treuen aquestes estratègies els homes. O sigui, hi ha algun manual que es digui quelcom semblant a: "Lligar a la disco" o "Com entrar-li a una tia en una discoteca" o "1000 maneres de lligar a la discoteca"?? M'ho pregunto sincerament! A més, com, actualment, hi ha manuals per a tot...

Sí, és cert que t'has deixat alguna situació, però si l'has haguessis posat totes...

Els de la TIA també van ser de lo más... ens van separar completament de vosaltres durant una cançó molt "reveladora". La cara que féiem nosaltres dues entre aquells dos... tampoc no tenia preu XDDD

Els moments de fregoteo tampoc es poden entendre? interpretar? En fi, ¬¬ ¬¬ ¬¬

Ara, he de dir una cosa... hi havia un tiu d'akells que no era cap "tren descarrilao", us ho ven asseguro!! Ara me'n penedeixo li havia d'haver fet una mica de cas al pobre noi, tanta estona que va insistir!

Wenu, el que està més clar que l'aigua és que ens ho vam passar suuuuuper bé i que d'aquí a res ens correm una altra juerga amb l'Eli inclosa, evidentment!!

Ah, sí, estirar del cabell a una noia i dir-li: "dónde vas guapa?" Tampoc és la millor manera de tirar la canya!!

Wenu i... con esto y un bizcocho hasta mañana a las ocho!!

Anònim ha dit...

Se m'ha oblidat dit una cosa...

El moment "¿me quieres conocer?", va ser "de lo mejorcito de la noche" XDDD Quan li vaig veure la cara de ¬¬ a la persona a qui li feien la proposta... aquell moment va ser únic i irrepetible XDDD

Mai t'havia vist posar aquella cara XDD va ser un moment que espero que se'm quedi gravat per sempre!

Anònim ha dit...

Jajajajajajajaja morí tanto tanto!!! M'hauria agradat veure'm la cara, perquè clar jo anava de bona fe; quan el tio em va dir allò i jo no el vaig sentir, m'hi vaig "acostar" perquè m'ho repetís i poder entendre'l, pero joder casi me come la oreja el muy cerdo asqueroso!!! De fet, no vaig acabar de captar el que em deia perquè quan vaig sentir la seva presència tan a prop em vaig enretirar de cop, i llavors li vaig dir que no instintivament (és que el meu cervell encara no havia processat el que li havia semblat entendre). Aleshores, en veure que marxava amb cara de decebut, entre la música, el fum i les trepitjades vaig rumiar i... joder, m'ha dit això! I sort que li he dit que no! No sé, t'esperes que et digui "Vols ballar?" (igualment li hauria dit que no), o "Em deixes passar?" (aleshores li hauria dit que sí), però no pas "Quieres conocerme?" con cara de salido :s Jajajajajaja, a sobre era un tio que no m'havia estat sobant pas, i no sé què és pitjor, perquè llavors penso que es devia haver passat molta estona mirant-me, i me da mal rollo.
Jajaja dios mio!

Anònim ha dit...

Sabeu què he pensat que podríem fer? Ens podríem dissenyar unes samarretes xules en què posés: NO TE ME ACERQUES, ESCUPO. I si s'apropa algun energumen, li escups. Qui avisa no és traïdor! I si és massa porcada, una patada a l'entrecuix!!! Creieu que ens treurien a la força els segurates??

Anònim ha dit...

Sí, segurament ens farien fora...

Podríem posar-hi, mmmm, no sé: TINC PARELLA, NI TE M'ACOSTIS (encara que fos mentida); TINC UNA ENFERMETAT VENEREA, VOLS QUE TE LA PASSI? (no sé, com si tinguéssim ladilles o algo...); SI EM TOQUES EL CUL, ET TOCO LA VESÍCULA (això deu fer mal...)...

Ufff, m'he trasntornat!! Ei, ens podríem disfressar per carnaval amb alguna samarreta amb missatge, ningú podria dir que no ens hem disfressat... XDD

Quatre pedres ha dit...

Ai... Quanta cosa! El tema aquest de les samarretes és una mica cruel, però segur que és molt eficaç.
El problema serà si portem una d'aquestes samarretes simpàtiques i se'ns acosta un monument... La vida seria massa cruel si passés això.

Anònim ha dit...

Sí, tot en aquesta vida té una part bona i una de dolenta... però vaja, al món hi ha més desgraciats que monuments, jaja, o sigui que... les estadístiques estan al nostre favor. I si no, com a mínim a la meva samarreta hi podria posar: SÓC LESBIANA. Suposo que els homes ja no se m'acostarien, i de passada potser se m'acostarien més noies :) Ole ole, esta sí que me vale jajajajaja És clar que llavors potser se m'acostarien unes noies que potser no m'agradarien gaire i llavors no sabria com treure-me-les de sobre... Si és que, com he dit al començament, tot en aquesta vida té una part bona i una part dolenta. Baci!!!

Anònim ha dit...

JOJOJOJO ME MEOOOOOO K bona l'entrada!! I la resta del blog és mooolt bonica!! ^^ I m'agrada molt el nom, per això de la cançoneta :D Jo tb vull venir el pròxim dia k sortiu!!! K per culpa dels ninyatos no puc fer res últimament :( Pues ya me contó N. k ligasteis como fieras! XD Weno, os ligaron.. Són realment depriments aquestes estratègies per lligar, hi ha kda pavo k fa més pena... XD Jo m'he trobat en situacions realment frikis.. Weno amol, ja aniré passant a veure què fas x aquí! Segueix amb aquesta tònica k m'agrada molt!

Petonetsssssssss!!

T'estimuuuuuuuuuuuu!!!

**Eli**

Quatre pedres ha dit...

OOOhh! Eli, m'agrada que t'agradi! Gràcies per comentar!! I sí! El proper dia vens amb nosaltres de farra!