divendres, 2 de maig del 2008

Conversa de besugos amb mi mateix

Últimament tinc falta d'idees eh?


Es nota, es nota. Però estàs bé en general?


Sí, sí. No em puc queixar. Et mentiria si et digués que no estic feliç.


Ah sí? I aquesta felicitat es deu a alguna cosa en especial?


Bé... No ho sé. Estic feliç. Em passo tot el dia amb el somriure idiota a la cara... Quan sona el telèfon deixo de fer el que estic fent per veure qui m'està trucant...


Caram... Això vol dir que hi ha alguna cosa... O que hi ha algú que et truca i que tu vols que truqui... Vaig gaire errat?


Hahahaha Vols saber massa coses tu! Però vaja... Si t'he de dir la veritat, estic content perquè ara puc estar-ho. Res més. Ah, i no vas gaire errat, no.


Doncs ja m'explicaràs...


I tant! Però no ara. Millor en un altre moment que hi hagi més temps. Espero que no et sàpiga greu...


Ah, no, no. Per mi perfecte.


Doncs que vagi tot molt bé! Ja tornarem a parlar!


Sí! Queda pendent la resta de la conversa eh? Que et vagi molt bé tot a tu també! I que duri aquesta felicitat!


Que duri, que duri... Igualment!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola cuximín!

Una pregunta idiota, t'has transtornat?

Jajaja ja sé que no... (fa temps que n'estàs)

És una conversa interessant sí, jo podria tenir aquesta conversa amb tu no és cert?

En fi, parlar amb un mateix i escoltar-se està molt bé, tothom ho hauria de fer de tant en tant.

- Amneris -