dimarts, 1 de juliol del 2008

Els 80

Com diu el meu germà, els anys 80 van fer molt de mal a la moda, a la música i a la salut de les persones.


Si hi ha una cosa que m'haureu de perdonar (com diria la Bea), queridos feonautas, és que m'agrada una cançó d'un grup d'aquella època estranyament anomenat Los Pecos. La cançó la vaig tornar a sentir després de molts anys a la tele l'altre dia en una entrevista que li feien a la Gemma Nierga i que recordaven la seva joventut.


El títol de la magnífica cançó és Acordes, i aquesta, segurament en vindran d'altres, te la dedico només a tu.


Ninu.


2 comentaris:

Anònim ha dit...

Qué munic...!!!

*o* *o* *o* *o* *o* *o* *o* *o*

- Amneris -

PD: Aquesta veu de dona... és d'una d'aquests xicots, no? (Perdona que per un segon trenqui la màgia de l'article, és que estic una mica en xoc XDD). La cançó, però, és molt bunica!

Anònim ha dit...

ninu, ninu...
Ohhhh... és molt bonic el que diu la lletra de la cançó.M'ENCATEEEE!
aishh...
jo també tinc moltes cançons boniques per dedicar-te a tu!!TTM!

Muaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
-ninu 2-