dimarts, 15 de juliol del 2008

Recepta de trufes

Abans que res: l'Amneris tenia raó! Vaig trencar la promesa de disfressar-me abans del Casal! M'ho vaig passar per alt! Com oblidar aquella nit de Casanova i elegància!


Ara ja puc continuar amb tranquil·litat...



Avui, mentre mirava el programa Va la nota, un nou espai musical semblant Al pie de la letra, on els concursants han d'encertar el títol de les cançons només amb unes quantes notes de la seva sintonia, m'ha vingut una sensació estranya de voler escoltar cançons antigues... Més antigues de com acostumen a ser les cançons que escolto, que ja és molt...


I per això hem intercanviat algunes paraules l'Umberto Tozzi i jo...




I també he parlat amb l'Eros Ramazzotti. I com sempre, escoltant la seva cançó, m'he estremit.



I m'he trobat també amb els Pecos. Potser últimament estic quedant més del que m'agradaria amb aquest grup... Començo a fer-me por!




I bé... una de les meves cançons preferides... i que feia tantíssim que no escoltava... i que és de la Vega, una extriunfita que va publicar un primer disc genial en tots els sentits. Aquí us deixo amb la cançó. India.




PD: Les vacances es comencen a notar en la poca qualitat de les entrades del blog...

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola a tots!!!
Avui mateix he vist el programa va la nota mentres estava dinant i trobo que es una mica "plagio" a al pie de la letra.
Les cançons que has penjat no en coneixia cap excepte la de la Vega, que trobo que és una cançó maquísima (es notE que he vist totes les edicions de OT)
Ninu tu no pateixis que els teus articles sempre són de una qualitat suprema (jeje)i a mi m'encanten!

Una abraçada a tots!
TTM! MUAAAAAAAAAAAAAAAA

-ninu 2-