dimarts, 16 de setembre del 2008

FELICIDADES MAMA


Escric aquesta entrada quan les busques del rellotge marquen tres quarts exactes de dotze de la nit. Per tant, encara que restin només quinze minuts del dia 16 de setembre de 2008, puc dir: Per molts anys mama! (Tot i que jo l'hi diria més aviat en castellà, perquè bàsicament entre ella i jo no enraonem en cap altra llengua)


Us explicaré el que vaig fer ahir a la nit: abans de marxar a dormir, quan ja passaven tres hores de la mitjanit, se'm va ocórrer una manera de felicitar a ma mare pel seu aniversari sense haver de despertar-la (perquè ja feia hores que dormia...).


Aleshores, molt entusiasmat, vaig buscar per tot el pis fulls de colors que em poguessin servir per preparar allò que se m'havia acudit. Però, és clar, casa meva no és una papereria i és difícil de trobar per algun racó papers de colors... O cartulines!


Em vaig decidir per pàgines de diari. Vaig retallar-les amb forma de lletres. La intenció era representar un missatge a la mama perquè el veiés l'endemà al matí només llevar-se. Com que acostumo a llevar-me molt tard, sabia que si no m'inventava alguna manera estranya, irremeiablement seria el darrer membre de la casa a la felicitar-la. I, ho confesso!, jo volia ser el primer a fer-ho!!


Vaig arreplegar les lletres de paper i les vaig enganxar a la porta de l'entrada amb una mica de gràcia. Avui ma mare s'ha llevat a les sis de la matinada (es veu que volia anar al lavabo i de passada ha anat al menjador també) i s'ha trobat amb la primera felicitació del dia!! La meva!! Es veu que s'ha posat molt contenta. Al principi s'ha pensat que allò de les lletretes havia estat idea del meu germà gran, però ell mateix li ha dit abans de marxar a la feina que ell no en tenia res a veure. I... aleshores s'ha adonat que ho havia fet jo (ha descartat cruelment el meu germà petit, perquè suposo que no l'haurà vist capacitat per fer una cosa així (pues anda que pensar que yo sí estoy capacitado...)).


S'acaba el dia 16 i d'aquí a tres minuts comença el 17. Demà, per cert, començo una altra vegada la uni. Veurem què em trobo...

2 comentaris:

Georgina ha dit...

Huhuhuhuhuhu m'hauràs d'explicar amb pèls i senyals què tal el primer dia. Segurament mentre fèieu classe jo pujava a la cúpula del Duomo! XDDDDD Ale ale!!! Jajajajajajaja no me odies por esto, per favore, no es mi culpa!

Baci!!

-Georgina-

Unknown ha dit...

Hola gent!!! com va?

Quan em vas contar això de la felicitació no m'igaginava que t'hagués quedat tan bé!és una idea genial tenint en compte la teva capacitat de dormir al matí ;P (a partir d'ara em sebla que aquesta fama també me l'hauré d'aplicar a mi jiji)
Segur que li va fer molta il.lusió, almenys a mi me n'hagués fet molta!!
Jo estic escrivint aquest comentari a les 23:34 del dia 17 i demà dia 18 començo la uni...
Així que ànim a tots els estudiants, que se'ns acaba la bona vida (a la Georgina sembla que no i ben fet que fa! jeje)

Molts petons (1000)!!TTM!

-ninu2-